środa, 17 grudnia 2008

If you close the door

Fotograficznie
Martyna, z tej samej sesji co poprzedni post, co zresztą chyba widać. Macie racje mnie poganiając, bo zdjęć mam strasznie dużo do pokazania, a jakoś ciągle brakuje mi czasu żeby coś nowego wrzucić. Chyba się ostatnio trochę przepracowałem fotograficznie.
Jako ciekawostkę, coś znalezione w sieci. Zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby któryś z uznanych wielkich fotografów wrzucił swoje zdjęcia do jakiejś galerii, deviantarta, flickera, czy innego plfoto? Jak by je komentowano, oceniano? Jeśli tak, to zapraszam do lektury tekstu Wielcy Fotografowie w Internecie na blogu CriticalThinkera. Szkoda że Saudka nie ma. Pewnie poradzono by mu, czym grzyba ze ściany usunąć, ewentualnie wynajęcie czystszego studia :)

Muzycznie
The Velvet Underground. Dla ciekawych - wikipedia, dziś mi się nie chce pisać ;)

3 comments:

CukrowaKinga pisze...

czemu jak pisze i jestem zalogowana/rejestrowana to nie wyswietla sie moj podpis ani zdjęcia... pewnie wiesz kto bo ja zawsze mam takie durne problemy jako kobieta blondynka dobzre sie farbująca ;)

CukrowaKinga pisze...

podpisalo sie:):):)
to teraz zdjecie skomentuje...
bo bardzo mi sie podoba czerwony materiał na dłoniach...wyglada jak atłasowe rękawiczki.

Odpocznij teraz bo swieta idą - czas w kt~órym mozna sie legalnie lenić ;)

do zobaczenia mam nadzieje :)

Anonimowy pisze...

ten czerwony materiał to już od dawna u Ciebie się gdzieś przewija, i dobrze. symbol miłości i ognia? i tak może być.

Zdrowych i wesołych, tak ogólnie. :*

Prześlij komentarz