czwartek, 25 października 2007

welcome

welcome everyone. i wonder if this is a good idea, to start yet another thing that needs updates, and time. but hopefully this can look just as i want, just as i need. first i thought about something like this when i wanted to show one of my photos, with a short part of music, which inspired me so much. i couldn't do it in none of places i used to post my photos.
besides i can grumble here as much as i want :)
my only concern is, if i should write here both in english and in polish? it will be so time consuming... please tell me what you think.

witam wszystkich. zastanawiam się czy to dobry pomysł rozpoczynać kolejną rzecz której trzeba będzie poświęcać sporo czasu. no ale przynajmniej tutaj wszystko będzie wyglądało tak jak ja chcę. w ogóle wpadłem na ten pomysł, kiedy chciałem pokazać zdjęcie wraz z kawałkiem piosenki która mnie zainspirowała. i nigdzie nie mogłem tego zrobić - w żadnym z miejsc w których publikowałem dotychczas zdjęcia.
poza tym mogę tu sobie trochę ponarzekać.
martwi mnie tylko to że dobrze było by tu pisać i po polsku i po angielsku, ale to strasznie dużo czasu mi zajmie. co w tym myślicie?

0 comments:

Prześlij komentarz