sobota, 4 października 2008

Konkurs

Fotograficznie
Martyna. Kolejna multiekspozycja z jednym "latającym" flashem. Już prowadzę zbiórkę na kupno drugiego. Można się dorzucać. To jedno ze zdjęć które można było zobaczyć na ostatniej zbiorowej wystawie Interwencja Artystyczna "Szewska". 
Ponadto, czuję jesień, ręka mnie swędzi od nie-trzymania aparatu. Dobry znak. 

KONKURS
Marchewa ogłasza konkurs na najlepsze miejscówki do robienia zdjęć. Szukam miejsc do robienia zdjęć, zadaszonych, z prądem, w miarę ciepłych. W grę wchodzą wszelkie mieszkania, kawalerki babcine, strychy, piwnice, 3 metrowe szafy, wnętrza barów, sklepów po godzinach. W drodze wyjątku, dachy wieżowców z łatwym dostępem i prądem, hale i magazyny, stare fabryki, ładne podwórka (z prądem) i cokolwiek wam przyjdzie do głowy. W skrócie cokolwiek malowniczego, gdzie da się spokojnie robić zdjęcia. Prąd i ciepło bardzo wskazane.
Nagrody? Dozgonna wdzięczność, uśmiech Marchewy odciśnięty w betonie, uścisk dłoni, piwo. Być może buziak od modelki. No i jak zdjęcia ładnie wyjdą, możliwe pamiątkowe zdjęcie do powieszenia na ścianę.
Muszę w końcu przestać chodzić za rączkę ze studio i wyjść w wielki świat. Czy mi się uda, nie wiem, może okazać się że jestem wyłącznie studyjny, ale chyba warto spróbować.

Muzycznie
Dalej Syd Barrett. Octopus a albumu Madcap Laughs.

5 comments:

Anonimowy pisze...

Marchewo, a rajcuje Cie praktycznie puste mieszkanie o gołych ścianach, z pradem i ciepłem przy ul. Wojska Polskiego? niestety dostępne tylko w okresie mojego przebywania w piotrkowie.


:)

Anonimowy pisze...

ja wygram...jestem tego pewna...

MSM. DC.

a teraz sobie rozwiń te skróty ;P :*

tiamat pisze...

ash, oczywiście, zresztąjuż wiesz.

drey... ale przecież ja tam codziennie bywam, to mi się znudziło ;) dlatego czegoś nowego szukam ;) jakbys coś nowego wymyśliła to daj znać ;)

Anonimowy pisze...

o przepraszam! w dc siedzę ja i dawno Cię już tu nie widziałam ;P
siedzisz sobie w ciepłej francuskiej rozwodówce i to dlatego ;P

innych pomysłów chwilowo brak, ale jak zostanę panią czegoś tudzież inną właścicielką to dam znać :D

Anonimowy pisze...

Humoropoprawiacz. :*

Prześlij komentarz