środa, 20 października 2010

Make Me Wanna Pray


modelka: Gosia Kopeć, stylizacja & projekt ubiorów: Monika Kostrzewa, zdjęcia: Mariusz "Marchewa" Marchlewicz

Fotograficznie
Idzie jesień, czas zacząć nadrabiać zaległości fotograficzne - i w publikowaniu i w robieniu zdjęć ;) Dzisiaj zdjęcia fashion, z ubraniami z kolekcji "Fibryle w skórzanej oprawie" autorstwa Moniki Kostrzewy, z którą moja współpraca zaczęła się zupełnie przypadkiem przy okazji jej wystawy w piotrkowskiej galerii ODA. Zdjęcia powstały podczas całodniowego maratonu fotograficznego - należą się podziękowania dla wszystkich którzy wytrzymali cały dzień zdjęciowy :) Zdjęcia całej kolekcji zostaną wydane w albumie. Wkrótce też prawdopodobnie wrzucę jeszcze kilka zdjęć z tej serii.
A w planach jak zwykle jesienią pracowity sezon. Prawie pozamykałem większość zaległych zleceń, więc prawie już już mogę brać się za zdjęcia wyłącznie dla siebie, bo z takimi właśnie mam strasznie zaległości...

Muzycznie
Już kiedyś był ten kawałek, ale że Gosia z powyższych zdjęć wybitnie mi się kojarzy z Taylor Momsen, bardzo chciałem pokazać nowy teledysk do tego kawałka.


0 comments:

Prześlij komentarz