piątek, 7 grudnia 2007

Autopromocja

Remont galerii coraz bliżej, a jak na złość dobrych pomysłów na zdjęcia coraz więcej. Ciekawe plany. Ale czasu mało i pewnie nie zdążę wszystkiego zrealizować zanim zostane pozbawiony miejsca do robienia zdjęć. Jedyne pocieszenie w tym, że poszukiwanie nowych miejsc może zaowocować ciekawymi lokacjami na sesje. Nietypowymi. Takimi których przez wrodzone lenistwo nigdy bym nie szukał. W najbliższym czasie planuję ciekawą sesję. Piotr podsunął mi pomysł na zajęcie się komercyjną stroną świąt, tak abyśmy mieli ciekawą pocztówkę do rozsyłania na święta. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Z dobrych wieści jeszcze może to, że za kilka miesięcy planujemy zrobić warsztaty fotograficzne. Zapisy chyba już będziemy przyjmować, bo przewiduję sporo chętnych, a miejsc za dużo nie będzie. Kto pierwszy ten lepszy. A kto tu czyta, ten ma fory, bo na razie nigdzie dalej tego nie napiszę ani nie powiem ;) Nie ma to jak wredna autopromocja ;)

Niżej kolejne zdjęcie z ostatniej sesji z Kingą. Tematu muzycznego nie ma, nic ciekawego ostatnio nie odkryłem. Chyba nie mam czasu. Tytułu też nie ma. Leniwy jestem.

2 comments:

Anonimowy pisze...

:/ nie no panie marchewkowy ja slyszalem ze z pana taki artysta a to co widze to o pomste do nieba wola ... fuj

tiamat pisze...

Gdyby artyści mieli monopol i przepis na robienie rzeczy które zawsze i wszystkim się podobają, to sztuka byłaby śmiertelnie nudna :)

Prześlij komentarz