piątek, 11 stycznia 2008

Co to za życie... Nasze życie, nasze.

W końcu użyłem google do rozwiązania palącego mnie od dawna problemu. Okazało się że problem miałem nie tylko ja i jak dotychczas był on niewyjaśnialny. Co szepnął Bill Murray do ucha Scarlett Johansson w ostatniej scenie "Lost in Translation"? Te słowa miały wielkie znaczenie przecież.

Na pytanie "final whisper in lost in translation" google odpowiedziało: "Bill Murray szepnął: "Why does Snoop Dogg carry an umbrella?"."

Pani Coppola nie planowała tego co mają sobie powiedzieć. To miał być niesłyszalny szept. To NIEISTOTNE. Każdy z nas sobie tą historię dokończy po swojemu. Dla każdego z nas film kończy się inaczej, tak jak inne mamy życia i doświadczenia.

W galerii remont. Sceneria przepiękna do zdjęć, ale warunki strasznie polowe i trudne. Zobaczymy co się z tego urodzi. Jeśli tylko modelka się nie wystraszy, a ja nie utonę w kurzu i pyle, możliwe że w niedzielę powstanie coś ciekawego.

1 comments:

Anonimowy pisze...

ohohohomojazocho! Że remont trwa to najmniejszy problem bo to moze tylko byc dodatkowym źródłem inspiracji dla ciebie... z niecierpliwością czekam na nowe zdjęcia. Pozdrawiam :*

Prześlij komentarz