poniedziałek, 4 stycznia 2010

Ace of January

modelka & mua: Martyna Grzesik, foto: Mariusz "Marchewa" Marchlewicz, asystent: Kaszmir
Fotograficznie
Tym razem raczej krótko. Zdjęcie co prawda miało już premierę w necie, ale był to prezent dla fanów "Marchewa Photography" na facebooku. Teraz dostępne dla wszystkich :) Na zdjęciu Martyna z jednej z sesji dla Szwejka. Zdjęcie powstało na początku września, Martyna zaś wygrała wcześniej konkurs na Miss Lata organizowany przez Lożę Kulturalną Stare Miasto, której skromnym członkiem jestem również i ja. Jedną z wielu nagród w konkursie była właśnie sesja fotograficzna. A do tej pożyczonej gitary zaczynam się przyzwyczajać ;) była u mnie już na trzech sesjach o ile dobrze pamiętam.

Muzycznie
Patrze na zdjęcie i co widzę? Piękną dziewczynę, keg piwa i gitarę. Co się dosyć łatwo kojarzy z hasłem Sex, Drugs & Rock'n'Roll. A to hasło jakoś prostą linią kojarzy mi się z najbrzydszym kolesiem w historii muzyki - Lemmym. No a jak Lemmy, to musi być Ace os Spades - Motorhead.




0 comments:

Prześlij komentarz