środa, 10 marca 2010

Make Me Wanna Kill

modelka & mua: Kasia Biniek, zdjęcia: Marchewa
Fotograficznie
Taki mały suprise, zdjęcie nie najnowsze ale poza kolejnością. Jeszcze gorące, dopiero co z RAWa wywołane. Nie ukrywam, bardzo powiązane z dzisiejszym kawałkiem muzycznym. No i Kasi trzeba pogratulować anielskiej cierpliwości w oczekiwaniu na kolejne zdjęcia. Uwierzcie, tym razem pobiłem wszelkie swoje rekordy ;)

Muzycznie
Moje nowe wielkie odkrycie, przebija wszystko co ostatnio słuchałem. Normalnie się muzycznie zakochałem. The Pretty Reckless i wokalistka Taylor Momsen. Gdyby Kurt Cobain ożenił się z Nico [jak ktoś nie zna: [1] i [2]) i gdyby mieli córkę, to wyobrażam sobie, że taki właśnie miała by głos... Taylor muzycznie jeszcze musi się wyrobić i chyba trochę nauczyć, ale (skoro za potencjał Obama dostał Nobla) za możliwości, predyspozycje, talent i potencjał, w stali 1-10 Taylor u mnie ma 11 pkt :) jej głos zdecydowanie powala. Klimaty też fajne ma, widać wizualnie inspiruje się imagem Courtney Love. Co najlepsze, The Pretty Reckless nie wydało jeszcze ani jednej płyty, a już jest o nich/niej głośno tu i tam. Z niecierpliwością czekam na nowe single, studyjne demówki, i oczywiście na pierwszy album. A jakby jeszcze zagrali na PiotrkOFF Art Festival... :]

0 comments:

Prześlij komentarz