czwartek, 17 kwietnia 2008

Galeria Bezdomna

Szybko czas uciekł, nie zdążyłem zrealizować połowy zamierzonych pomysłów, a już mamy połowę kwietnia i Galerię Bezdomną w Piotrkowie. Szczerze mówiąc nie czuję się ani trochę przygotowany i uważam, że nie mam czego pokazać. No ale trudno.

Jako ciekawostkę dodam, że kiedyś w zamierzchłych czasach, w budynku gdzie odbędzie się wystawa mieściło się IV LO do którego miałem okazję chodzić, więc szykuje się fajna wycieczka, podejrzewam, że nie tylko dla mnie, ale i dla wszystkich byłych uczniów. Ciekawie będzie zobaczyć po tylu latach jeszcze raz te same ściany. Obiecałem sobie, że biorę ze sobą butelkę wódki - koniecznie chce się napić w pokoju nauczycielskim, w gabinecie dyrekcji, no i jeszcze może w sali gdzie zdawałem maturę. Dawniej jakoś nie było okazji ;)

Oczywiście zapraszam wszystkich:
Wernisaż wystawy w najbliższą sobotę (19 kwietnia) o godz. 17:00 w Klasztorze Panien Dominikanek przy ul. Stronczyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. 

Wielkimi krokami zbliżają się też kolejne interakcje. Co tu dużo pisać, wszystko na stronie galerii OFF

1 comments:

Anonimowy pisze...

spelniles obietnice??

Prześlij komentarz