wtorek, 11 marca 2008

Dementia Precox


Kolejne zdjęcie z sesji z Kingą. To chyba pierwsza moja próba z body landscape. A wkrótce ciekawe zdjęcia z sesji z mocną, teatralną charakteryzacją.

Dziś wielki dzień dla Marchewy. Udało mi się osiągnąć święty graal każdego szanującego się bywalca internetu. Dołaczyłem do wąskiego grona wybrańców. Będę pławił się w chwale do końca swojego żywota. Co się stało zapytacie? hehe trafiłem na basha :) Może nie wszyscy rozumieją ten zachwyt, ale ci którzy codziennie rano czekają na nowe cytaty, z pewnością dostrzegą powagę sytuacji :) Dość powiedzieć, że podobno łatwiej wygrać w totka, niż dostać się na basha :) A tu bash w całej krasie. 

Teraz z innej beczki. Za co lubię XXI wiek? Hm... np. za to, że zamiast słuchać natarczywej cyganki, które chce od ciebie wyciągnąć pieniądze, możesz poznać przyszłość dużo lepiej, wyraźniej i bardziej obrazowo. Mówię o stronie na której swoje zdjęcie możesz przekształcić automatycznie tak, żeby np. postarzyć się o wieeele lat... tu link. Efekty są naprawde ciekawe - a pamiętajcie że wszystko to z automatu. Sam musiałbym posiedzieć nad tym ładnych kilkanaście minut przed photoshopem. No to dalej, pochwalcie się jak wy będziecie wyglądać :) (uwaga - doświadczenie traumatyczne dla wszystkich dziewczyn!)


1 comments:

Anonimowy pisze...

ej! ale ja nie umiem tak zrobic. Zrob mnie jak cos. powinienes mniec jakies moje zdjecie ;) kinga

Prześlij komentarz