czwartek, 29 stycznia 2009

Linger On, Your Pale Green Eyes...


Fotograficznie
Ola. Świetna sesja, jeszcze kilka zdjęć z niej wrzucę. Z grudnia jeszcze, spore zaległości mam, jak zwykle oczywiście. Dla fanów Oli dodam, że można ją często w pewnym kultowym piotrkowskim lokalu gastronomicznym spotkać...

Znowu w jakiś tunel trafiłem, nic nie widzę, wszędzie ciemno, gdzieś tylko malutka kropka, zarys świateł karuzeli. Gdzieś tam gra muzyka, Lou Reed kręci się razem z Tobą na plastikowych koniach. 

Muzycznie
Dziś youtube dało ciała, nie ma ani jednego klipu z muzyką którą chciałem pokazać. No trudno, wrzucam od siebie, ("5 lat za posiadanie, 10 udostępnianie..."). The Velvet Underground - Pale Blue Eyes.

1 comments:

CukrowaKinga pisze...

Kolejna śliczna o idealnym ciele :) Piękna twarz, bardzo dobrze prezentuje się na zdjęciu a jasna, gładka skóra ślicznie komponuje się z czerwonym materiałem i sino niebieskim tłem.
Wiem, że jestem monotematyczna, i ciągle mówię tylko o ciałach modelek, ale ja na prawdę uwielbiam kobiece kształty...

Prześlij komentarz